<3

Ni kanske det tycker är lite fånigt att skriva om att man har vart tillsammans med en
person i en månad men de skitar jag fullständigt i för den här månaden jag har vart med
dig nu om några timmar har nog vart en av dom bästa månaderna i mitt liv.
Om jag aldrig skulle ha lärt känna dig skulle jag nog aldrig vart såhär lycklig som jag är
JUST nu när jag är med dig , när jag vet att jag har dig vid min sida.
Att ens veta att du alltid finns där vid ens sida är en så jävla härlig känsla.
Det går inte att förklara med ord om hur det betyder för mig.
Efter den här sommarn och den här månaden har vi byggt ihop så otroligt mycket minnen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.


Jag älskar dig Kristoffer Himer <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0