ändrade planer?eller?

Ikväll kommer mammi&pappi heeem!
På nått sätt längtar jag fan , blir man av med jobbiga mormor
men kommer ändå sakna henne för hon är så jävla KLOCKREN ibland. haha.

Naktdelar med att de kommer:

1.
Får inte vara ute lika länge på helgerna.
När mamma & pappa betämmer är det typ bara
11 eller halv 12 som gäller , tummen ner för de! :(
Och när mormor var här var jag ute till 1 , tummen upp för de! :)

2.
Mer tjat om läxor -.-

Fördelar med att de kommer:

1.
Behöver inte gå hem deräkt efter skolan.

2.
Får vara ute på vardagskvällarna.

3.
Får presenter , tillexempel en ny parfym! :D

4.
Och kommer ha 500-600 spänn nu när de kommer också! :)

Aja , ikväll efter de kommit hem och sådär KANSKE jag drar ut en
stund och träffar typ jessi,alex,krille,micha&pontus.
Men vi får se hur de blir om jag pallar eller sådär.

bjuder på en hyfsat gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar ditt hår .:)

2009-10-07 @ 21:32:44
Postat av: rebecka

åh tack vad snäll du är :)

2009-10-07 @ 22:07:19
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0