BÄST IMORGON!

YEEEEEAH IMORGON KOMMER BLI BÄST BRUDS!
jag längtar verkligen!
Det är så att Jag,Emma,Becka&Julia ska vara lite busiga imorgon.
Tyvärr inte jessi för hon skulle på någon jävla fotbolls sak :/
Men vi ska iallafall vara uppe i skogen , tända en brasa och ***** & **** ****** . HAHHAHA!
Ouuuf , farligt! :p
Men ska iallafall bli nice! riktigt nice , imorgon ska bli en lyckad kväll FÖFAN!
Och självklart ska jag inte sova hemma då , slagga hos becka tror jag :)

Men kommer nog inte bli någon bloggning imorgon tror jag iaf , vi får se.
Inte mycket iallafall. Men de är bara att slå en singnal på: 0736400538 isåfall.

PUSS PÅ ER ALLA & PÅ ATT IMORGON KOMMER BLI BÄST.

Och julia P.S om du ser de här .. glöm inte "du vet vad" haha!'

Älskar att vara såhär hemlighetsfull :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

man fattar ju verkligen inte , så du lyckades VERKLIGEN ju att va hemlighetsfull :p

2009-10-22 @ 22:26:28
Postat av: Anonym

haha röka kanske?

2009-10-23 @ 16:53:27
Postat av: julia

haha , jadååååååå , mihihiihih ´:D<3

2009-10-24 @ 13:14:23
Postat av: currisch

vad är det ni ska göra?=)

2009-10-24 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0