bildbomb.

Bilder från i skolan i fredags:

Krille


Maria.


Becksan.


Kaxige emma, haha!


Roger.


Becksan.


Moi :)


På kvällen i fredags (ute) :

Krille,Alex,Emma&Adrian.


Pontus&Julia.


Lite av Alex,Adrian,Robin&Julia.


haha Becksan.


Jag&julia hitta en toa , vi är sköna människor i verkligheten , JAG LOVAR ER!
eller hur julia? ;)


HAHAHHAHAHA åh herregud har aldrig gjort någon värre min!
KOLLA PÅ MIG , helt sjukt! Toan höll på att ramla med allt vatten i och sådär
och ja .. de är väll min förklaring till varför jag ser ut som jag gör på bilden , HAHA!


Hemma hos becksan:

Haha Julia decka.


Det gjorde inte jag :D
haha bjuder på dessa bilder på mig alltså , usch&blä!


HAHA ojojoj! ;o
love you all!


Ååh , såhär fin var man när man kom hem , hah!


På morgonen:

Trött Julia i hissen.


Emma&Julia.


I tumba:

När de sjunger kan någon se Sandra Haglund kanske? ;)


Hemma hos jessi igårkväll :

Alex är bäst på att fota .. ehm .. emmas hår? :p


Krille&Jag.


Julia&Jessi.


Krille&jag igen


Jessi&Julia igen :p


Och ja , där fick ni en hel del bilder , hoppas ni blir glada nu! :D

Kommentarer
Postat av: juliiis

HAHAHHA jaa ! :D<3

2009-10-25 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0