bildbomb

Ja förlåt om jag inte skrivit på ett tag men det har ju
som sakt sina egna förklaringar.
Men i måndags iallafall så var jag och becka på ..
damdamdam ... BUSSLUFFNING! :D haha
Det var en sån JÄVLA perfekt dag i måndags måste jag bara säga.

1. Var på toppen humör i skolan hela dagen.
2. Bussluffa med becka genom tullinge , otroligt kul :p
3. Kvällen var nice och chill med micha&krille hos micha.


Aja , till bussluffningen igen.
Börja med att jag&becka gick hem till mig och hämtade picnick
sen tog vi våran första buss 721 till Tullinge Station.
Vi fortsatte med 713 mot Visättra Sportcenter.
Åkte förbi Trädgårdstad och vidare hoppa av någonstans.
Sen gick vi en bit då vi kom till en skylt där det
stod : Huddinge Komun ,helt plötsligt hahah :p
Så då ira vi omkring ett tag tillslut satt vi oss
i skogen och åt picnick :p
Sen tog vi 713 tillbacka.
Då vi hoppade av vid tullingeberg och gömde oss under
michas balkong , HAHAHHA! sjuka människor.
Sen tillslut fick vi komma in ett tag , sen bussen hem igen.
Haha låter helt sjukt & tråkigt säkert men med våran humor
och fantasi var så TOPPEN , ska heeeelt klart göras os! :D

Här bjuder jag på några bilden sen dess:

aaw , visst var micha gullig när hon var liten? :)


HAHA hos micha :p


HAHAHA here we go!
nu jävlar bjuder vi på oss själva.
Är jag inte söt? (a) haha.


Jag&becka hade skoj.


HAHAHAHHA becka sköning!


Vi drog en sväng förbi beckas place också :)
visst är hennes hus fint? ;o:p



mmM , me <3 bulle


outfiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0