chiiiiiiiiiill ikväääääääääll

Jeppjepp ikväll blir de riktigt jäkla nice alltså!
YUMMIE , längtar!

Jag,emma,julia&becka ska hem till jessi och bada JACCUZI och BASTA!
Ska bli riktigt nice , umgås med de bästa personerna på denna jord,
vara i en varm bastu&jaccuzi medans de är svinkallt ute och bara snacka
en jävla massa skit. I LOVE IT!

Sen slaggar nog alla där.
Så de kommer bli jättemys ikväll.

Nu idag på dagen känns de faktiskt bara som jag kastat
bort en hel dag , men de känns ändå inte som någon panik
känns ganska bra för jag behövde sova ut och de gjorde jag
till 20 i två sen har jag bara suttit vid datorn och de har vart ganska
skönt så de har inte vart så farligt.

Aja hoppas ni har en jätte trevlig kväll ikväll.

BTW .. MIN MOBIL ÄR SPÄRRAD SÅ IFALL DE ÄR NÅGOT ÄR DE BARA ATT SLÅ EN PLING!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: marvinooooooooo

becka avensjuk på julia så hon har hårförlängningar ;P men de e fetttt snyggt med långt hår som julias :P

2009-11-01 @ 01:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0