dålig uppdatering..

.. Jo jag vet. Men har knappt suttit vid datorn denna helg.
Har bara vart ute och träffat folk hela tiden.
Igår lördag alltså var vi typ bara på gården , inte så kul.
Sen idag drog jag bara en sväng till Tumba och köpte mjölk
hahah , sen bara hemmadag.
Hoppade över träningn idag.

Aja imorgon är det söndag & skola igen , suck ..
inget att sefram imot alltså.

(Glöm inte att rösta på mig i www.mstappe.blogg.se nummer 5.)

PUSS , hörs imorgon!

Btw .. visst var jag söt igår? hahah :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi du är alltid söt!

2009-10-05 @ 19:38:02
Postat av: rebecka

haha aw tack du "anonym" :)

2009-10-05 @ 20:05:04
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0