dö inte ,älskling!

Nu är det så att min hund är sjuk.
Hon var det nyss eller för ett litet tag sen,
men det gick vidare och nu har det kommit
tillbaka , hon kan varken gå,äta,dricka eller
sådär det ända hon gör är att bara ligga ner på
ett&samma ställe hela dagarna.
Vi måste tvinga i henne mat och bära ut henne
på tomten så hon åtminstonde kan kissa.
De är faktiskt ganska hemskt att se henne såhär.
Plus att mamma&pappa inte är hemma just
nu ju , men imorgon ska vi ta henne till
vetrinären tror jag , om hon inte blivit bättre
som hon antagligen inte kommer.

Visst är hon en hund men hon betyder ju
ändå en del för både mig&min familj
så jag skulle inte va på topp om hon gick bort nu.
Har haft henne i fyra år och hon SKA SKA SKA inte
behöva dö i en sjukdom , snälla låt henne inte göra det.

dö inte gumman , dö inte. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars både dig och Karina, inget kul läge. Ge henne en puss på nosen från mig:)

2009-10-05 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0