förlåt.

Förlåt för dålig uppdatering.
Får panik , statetiken bara sjunker&sjunker , de är illa , riktigt ILLA!

Aja , dagen igår var rättså nice faktiskt!

Började med att Jag,Julia,Micha&Marvin drog till huddinge
eftersom de andra banga ur , haha.
Aja där gick vi först hem till Andrew, sen vidare till Max.
Sen till donken där Enio,Musse&en till snubbe vid typ 22 åldern var.
Sen satt vi bara där sen tuffa vi tillbaks till tullinge.

När vi kom fram tog micha bussen hem och jag&julia tog
721;an hem till mig. Heeela vägen hem till mig på bussen&när vi
gick kunde vi verkligen inte sluta garva , HAHAHAH var helt sjukt
och så otroligt härlig känsla, att bara våga vara 100% sig själv.
Skulle ni sett oss skulle ni vara bli rädda de kan jag garantera, HAH.

Satt på bussen och skrek/sjöng : VAR LIGGER LANDET DÄR MAN BÖÖÖJER
BANANERNA , ÄR DE SAMMA LAND DÄR DOM BOR .. INDIANDERNA!
sen lite då och då skrek jag KOM IGEN NU BUSSEN!
hahaha snacka om alla trodde vi var helt sjuka i huvet som vi också är :p
Otroligt kul var det iallafall.
Sen käka vi hos mig , fixa oss , träffade krille sen micha.
Drog till coop och köpte lite godsaker , då snubben i affären
flippa totalt för han ville stänga , fyfan för dig!

Sen drog micha till gården medans jag , julia & krille
drog upp till skogen vid rodret där Agge,Pontus och Chrille J
hade tänt brasa och grejer , myyys!
Så där satt vi en tag och aa.
Sen skulle vi tillbaks till Gården då vi bara hade en moppe
ajdå .. hmm .. hur gör vi nu?!
HAHAH
, yeeeah med allas JÄTTE smarta hjärnor så kom vi
på att allihopa kunde åka på en och samma moppe.
Så tre satt på sätet, krille stod och pontus låg där man hade fötterna
AHAHHAHA så jävla klockrena! :P

Aja sen tagga jag,micha&julia hem till micha och kolla film & mös.
Nu är de nog inte så många som pallat läsa de här om de är några
så blir jag förvånad , haha!

Bjuder på en bild på mig som glad , som jag oftast är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0