fuck this shit.

Nej asså fyfan .. nu blev jag helt plötsligt på jätte dåligt humör.
Även fast mormor har bakat jättegoda bullar till mig.

Men har liksom tagit en del bilder och så lovade jag ju "Emelie" att visa min
sminkning som vissa andra av er också kanske är lite sugna på men
nejnej , SJÄLVKLART så ska allt gå åt helvete när jag ska göra nått.
ÅH , så nu funkar det inte att ladda in bilder , asså åh fyfan.
Så synd.. aa så synd.

Så nu blir det bildbrist ett tag tills de är fixat också .. ååhh härligt, visst? aa verkligen.

Aja , That's life.
Sånt här skit får inte förstöra mina dagar de får de inte!

Ni får nöja er med gammla bilder ett tag helt enkelt så får vi
skjuta upp smink-sakern , Julia's new BBF och ja .. allt sånt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0