galen kväll.

Japp kvällen har vart helt galen.
Fylleri , spyor , blod , föreldrar , nattvandrare , folk & haha aa jag vettefan.
Kanske inte bland de topp 5 bästa utekvällarna menmen , .. :p
Nu är micha&julia hemma hos mig som typ är i min syrras rum med min syrra? haha
och jag typ .. ehm , .. aa är .. här :)

Vettefan vad vi ska jag göra eller aa dom har typ somnat eller dom är fett trötta
och de är inte jag så blir väll inte så jättekul att vara uppe ensam xD men aja , :p

Aja nu ska jag väll hitta på något.
Vi syns imorgon :)

PU
SS!


Kommentarer
Postat av: MARIA ♥

GRATTIS! DU ÄR EN AV DE SEX SOM GÅTT VIDARE I VECKANS BLOGG!



Nu är ni vidare bland fem andra bra bloggare och tävlar om att gå vidare till finalen. Läs mer om hur det kommer gå till på min blogg. Lycka till!♥

2009-10-03 @ 13:33:31
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0