godermorgon allt gött folk!

Hur har ni sovit inatt?
Själv har jag väl sovit sådär.
Läste faktiskt 2 eller 3 kapitel innan jag somnade , hur duktigt är ändå inte det? 8D

Aja är helt färdigfixad och de är tio minter kvar tills juag ska tagga vidare till plugget.
Så nu ska jag INTE komma försent som vanligt.
Vi har prov nu första timmen i svenska som jag inte visste
så jag kan absolut INGENTING hääärligt att börja dagen så VERKLIGEN
, so wish me good luck :)

Aja vet inte riktigt vad som händer senare idag men det visar väl sig.
Vi hörs nog iallafall.
HARE KING utan mig i ett par timmar ;D


Kommentarer
Postat av: angelica ankan båsk

bäääääcka , skaru pierca dig ? :)

isåfall ska vi göra tsms ? :) <333

2009-10-12 @ 19:56:24
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0