godmorgon/goddag!

Eller vad man nu ska kalla de när klockan är halv 4 på dagen , haha!
Vaknade vid sex imorse med att jag kände att jag skulle spy vilken sekund som helst.
INTE KUL inte kul alls. Så låg bara helt stilla tills jag kände att spyan började komma upp
.. okej .. nu ska jag inte berätta så mycket detaljer , haha.
Men sprang till toan iallafall men då blev de helt plötsligt bra igen? ;s haha skumt!
Sen gick jag och la mig igen och sov läääänge , vettefan när jag vakna faktiskt.
Sen har min magont gått lite upp&ner nu.
Har iallafall vart ute på promenad med vovven och fått lite frisk luft , nice!

Krille skulle typ egentligen kommit hit på dagen men vi har inte hört av varandra
så vi får ses ikväll istället tror jag. Känndes ändå ganska bra att ha ensam tid
när mitt humör inte är helt på topp.

Hur mår ni själva idag?


Kommentarer
Postat av: jessica

BECKAAAAAAAAAAA om vi ses ikväll ska jag allt få dig på topp humör! :D <3<333

2009-10-26 @ 15:55:22
Postat av: emma

haha shit vafan, tur att du inte spydde becksi :)<3

2009-10-26 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0