haha fyfan vad fail!

Asså fyfan vad jag är besviken på mig själv nu!
Har suttit hemma hela lördagen , helt jävla fucking sjukt!
DE ÄR LÖRDAG FÖFAN! nej usch kan inte ens tänka tanken!
Kunde träffat anton i rönninge, kunde vart med micha.
Kunde träffat krille , kunde vart på gården vad som helst
förutom att vara hemma , ååh!

Aja ganska skönt har de vart ändå.
Har faktiskt sjungt för en del som har sakt att jag har vart bra på att sjunga
HAHAHA tondöva jävlar precis som mig själv , haha! :p

Aja nu måste jag gå och lägga mig och lyssna på musik eller något.
Ska upp halv 9 imorgon träning klockan 10 ;O fyfan!
Sen stan med familjen , hahaha mys!

Pusspuss ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0