humöret inte på topp!

Jahapp .. mår inte så jätte bra om man säger så.
Får se ifall de gått över till imorgon eller inte,
vill faktiskt gå till skolan på något konstigt sätt :s
Är alltid på så bra humör i skolan & där får man träffa allt folk :)

Aja vi får se hur det blir med det.
Idag hände inte så mkt , becka&micha drog hem till
mig efter skolan och kolla på filmen de spela in i mitt hus.
(5 gången jag såg den nu , HAHAH)

Sen drog de hem och då skulle jag träffa krille
men gick verkligen inte när jag mådde sådär asså ..
ledsen älskling . <3

Bjuder på lite bilder:

(nyduschad och nästan inget smink)


HAHAH fråga mig inte vad jag gör på den här bilden.
BJUDER PÅ DENNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0