igår.

Kanske ska berätta lite om igår.
Började med som jag sa att vi brudar drog ner till
centrum och köpte lite gottigotti.
Sen tagga vi vidare till jessi då vi satt
oss framför tv;n kolsvart och satte på skräckfilmen
Pulse , har sett den ett antal gånger men ändå LOVELY!

Efter de fixade vi oss lite grann bara och drog sedan ut.
Vi drog ner till centrum en sväng där vi
gjorde en del bus , höhöh , nyfikna nu va? ;) :p
Sen kom Krille,Alex,Pontus,Robin och Agge.
Skönt folk.
traska vidare till gården , haha.
Där fanns lite folk , men då satt vi bara och snacka och
tog de lugnt , skönt med tanke på att jag frös&var rättså
trött. Sen tagga vi hemåt , alla gick hem till sig förutom
jag som skulle hem till jessi och hämta en sak.
Men slutade med att Jag&Julia sov där , haha.
Och juste , när jag&julia var i jessis rum
så började helt plötsligt hennes
inbrottslarm låta , och snacka om att de lät , haha shit alltså.
Och hela jessis familj var där upp + jessi.
Så jag&julia sprang runt där som galningar med händerna
för öronen och sen sprang jag tillbacka till jessis rum
och hämtade min mobil OFC och julia sin väska och
hela kittet sen var vi påväg att springa ut ur
huset vafan , HAHAHHAH men då kom jessi.
haha var helt galet , så JÄVLA kul! :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0