lyckad kväll igårkväll.

mycket text inga bilder .. tyvärr.
Bilder från de senaste dagarna kommer någon annan gång då jag
har mer tid. Hoppas någon orkar läsa allt ens :p


Igårkväll:

 var en lyckad kväll förutom att vi blev av med pengar , menmen var JÄVLIGT lack ett
tag men sen försök glömma bort de och ha kul iallafall , med tanke på att jag nästan alltid är så
posetiv :D haha. Jag,emma,becka&julia gick en sväng till Alex (shiggi's) fest för att .. aa.
Men sen tagga vi rättså fort därifrån. Vi mötte upp .. hm får jag se här .. Jossan,Krille,Robin,Viktor,Jalle,Alex,Agge,Jeppe,Adam,Alle,Roger, och ja lite folk vettefan :p
Så stod vi och bara snacka ute , sen tagga vi in till gården jätte liten stund sen bara satt utanför
sen hade Krille,Alex,Agge,Robin,Pontus&Adrian dragit till eklid så vi tagga också dit.
Så gick hela våran kväll till att vara på eklidstaket och bara chill galet med massa skönt folk.
Efter de hem till becksan kolla på Saw 2 & bert , sova. HAHHA

Idag:

Gick hem från becka med julia en liten bit.
Gick hem fixade mig lite grann.
Åkte till tumba med familjen och gick på en invigning av tumbascenen
eftersom de har renoverat där ett tag. Var jättefint!
Där hände lite allt möjligt.
Sen SÅKLART är blattarna på mig ;o!
Alltså jag vill verkligen inte skryta eller något men de är verkligen så
att vart jag än går är det alltid just blattar efter mig , HELT SJUKT!

Som tex igår kom en främande kille fram och sa:

Han: Rebecka..?
Jag: aa?
Han: Hur gammal är du?
Jag: Ehm .. tretton ;s haha!
Han: Ahaa , då är du för ung :/
Jag: För vad?
Han: För mig
Jag: HAHAH okej?
Han: Aja du ska iallafall veta att du kommer bli jätte vacker när du blir stor.
Jag: Jaså tack så mycket!


HAHAH och ja sånt där! ;o
Visst är de kul att veta att folk tycker en ser bra ut och sådär men ja ..

Så idag kom de fram typ 5-6 blattar där vid tumbascenen och bah:

Aboooo! fett fin jao!
HAHAH sen hälsade alla och sådär.
Sen gick jag&becka in i biosalongen och andra sekunden satt de
självklart brevid mig , HAHAHHA becka bah : Vad i helvete?! hahah
Så dom satt väl där och snacka med mig och sådär.
Sen tagga jag därifrån så fort som möjligt med mamma&pappa.

Juste var där och kollade på när Agnes dansa , Sandra sjöng och Dennis sjöng , duktiga allihopa , bra jobbat!
Rebeckas lilla kusin Dennis som är 9 var OTROLIGT duktig på både gitarr&sjunga ;o
Kanske lägger in en video på honom någon gång.

De var mina senaste dagar om någon har pallat läsa.
Nu ska jag ut och träffa skönt folk igen :)
Ring om de är nått.
Vi ses imorgon bitches!


Kommentarer
Postat av: maariawh<3

fin blogg du har ;)

2009-10-25 @ 13:46:09
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: Jessiickas kommentar<3

Hah! ;D

2009-10-25 @ 13:51:27
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0