MINA BESÖKARE ÄR NÄSTAN BORTA VAFAN?!


O-M-G! De är är illa , riktigt jävla illa.
Snacka om att mina besökare har sjunkigt!
De är läskigt , tänker inte ens berätta hur mycket de har sjunkigt , de är pinsamt!
Nu jävlar måste jag försökta komma på banan igen och BLOGGA BLOGGA BLOGGA!
Men som jag sakt i tidigare inlägg så är de ju ganska mycket och ja .. som sakt ska göra de
bästa jag kan.
Idag var de haloween rock i aulan , sjuk nice. Och är imponerad på allas otroliga röster.
Min min favorit är ju somsakt fortfarande Matilda , sjukt fin röst för en sån ung tjej!


Kommentarer
Postat av: marrenrvinoooooooooo

och grodan hoppade iväg

2009-10-25 @ 17:55:18
Postat av: marrenrvinoooooooooo

och grodan hoppade iväg

2009-10-25 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0