mindre bloggning ..

.. I HELGEN , höhö där blev ni rädda va? ;) haha.
Är på bra humör men ändå trött och då blir jag flum som fan.

Ska snart tagga och fixa mig sen ner till centrum och
köpa godis och lite sådär , sen ska Jag,Emma,Becka,Julia, hem till
jessi och kolla på antingen Saw 2 eller 3 , ska blir niiiiice!
Sen ska vi väll ut och träffa lie folk , sen får vi se vad som händer
med kvällen , om jag sover hemma eller ej får också
bli en framtidsfråga , haha.

Men iaf så kommer det inte bli så bra bloggning i helgen.
Men nu vet ni ju iaf hur min fredag kommer se ut ungefär
bara chill , sen får vi se vad som händer på lördag.
Träning klockan TIO på söndagsmorgonen iaf , FYFAN , jag är sååå taggad , verkligen!

några blider kommer strax ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0