nice dag.. änsålänge.

Dagen änsålänge har vart nice.
Fast för er som såg mig idag var det nog inte lika nice skulle jag tro.
Micha,jag&julia vaknade hade samma kläder på oss som när vi somnade
vi åt lite grann sen helt plötsligt var michas morsa utanför och vi skulle
dra till Tullinge centrum på en marknad.
Så det blev bara att sätta upp håret i en knut , på med jacka&skor och sen
rusa in i bilder och tuffa vidare till centrum , haha.

Där mötte micha sina fotbollskompisar och sålde hembakat
för att kunna åka på Ghotia cupen typ.
Medans jag mötte upp Becksan.
Vi var där från 11 till 3 HAHAH , herregud!
Var rättså nice , inte ofta sånt här händer i tullinge liksom :p
Sen mötte vi trisse&marvin.
Så drog vi upp till bibloteket sen åkte jag buss hem med trisse&marvin.

Nu har jag duschat och ska fixa mig.
Ska vara i centrum 7 då micha bjuder mig på pizza .
MUUMS , tack micho du är bäst! :D

(för er som försökt nå mig idag så har min mobil vart död)

skitgammal bild på patte,micha&mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vare för marknad?

2009-10-04 @ 19:41:48
Postat av: rebecka

Vet inte , någon marknad bara :)

2009-10-05 @ 17:39:44
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0