segodag.

Jag är föfan helt död alltså!
Trött som satan!

Gick upp halv nio och sen träna en timme. Usch!
Efter de kom jag hem och var hur pigg som helst och körde värsta uppvärmningspassen och grejer haha, men
sen gick jag och la mig i sängen och satte på en film och slockna derekt.
Vaknade utav att Krille sms och ville komma , men morsan är ju sjuk.
Sen fick han en ide att vi kunde dra ut och visst skulle jag kunna de ifall jag inte skulle
Läsa lite,dummsuga,sola,duscha,kolla på michas match (som säkert redan är slut HAHAH)
träffa becksan, men ja .. träffar väl honom någon gång idag , brukar sluta så iaf , hah :p

Så nu vet ni ju hur min dag ser ut.
Helst av allt skulle jag bara sitta här vid datorn hela dagen lång , men nejnej de funkar inte.
Vissa saker är bara måsten.

Nu springer mamma runt här och säger allt jag ska göra -.-
Så är väll bara att sätta igång , åååh! inte kul , inte kul alls.

Så vi synes senare tror jag.
Nu vet ni iallafall att jag lever! ;D

Slänger in några jätte dålig mobilbilder.
Är ett litet tag sen de är tagna också , menmen , whatever.

HAHAH sköna snubbar.
Gick genom centrum hand i hand med handväskor medans
vi girls gick på andra sidan centrum typ.
Hahha gissa allas miner? :p



aaw , gulligt micha&roger.


Micha hade jättekul på lektionen , haha.

Me.


Jag&Krillebooi , haha :p



Jag&jeeessie :D


Sådär , tack å hej! <3

Kommentarer
Postat av: micha

2009-10-11 @ 18:21:45
Postat av: micha

oj haha .

oooooooooh ja så gulligt asså :p

2009-10-11 @ 18:22:32
Postat av: marren

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA alex o krille de skulle jag vilja se xd

2009-10-11 @ 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0