shulululu!


Hej sötnosar!
Har inte kunnat blogga förns nu ;o
För har inte vart hemma nånting förns nu.
Efter skolan träffade jag anton (Antevante) ett litet tag
eller han väntade typ bara med mig på mitt tåg.
Sen tog jag tåget till tumba med Agge och gick på träning.
Träningen gick sådär var så J*VLA trött så orkade knappt nånting.

Sen drog jag derekt från träningn till skolan igen.
Skulle möta upp Becka men hon var så jävla seg så
tog en sväng till pressbyrån och köpte varm choklad&bulle.
Sen mötte jag upp becka och sen Tristan.
Vi gick till aulan där de var en JÄVLA MASSA folk.
Men vi kom iallafall in och fick sittplatser , LOVELY!

Så vi kollade på Halloween rocken en gång till , höhö!
Sen tagga jag hem med Agge.

Så de var väl min dag idag då , lite sådär halv nice.

Förutom att jag knappt träffat Älskling nånting :(
Hihi (a)<3


Hitta ingen bättre bild så fick bli en på mig och Agge (Agaton)




Kommentarer
Postat av: marrenrvinoooooooooo

din återförfrågan för grundsex är humperiglen ovanligt när hyroglyfernas auto pronom stöter imot hydropronomen så bildag en autofriktion som gör att avständet mellan punk a och pungt b ökas med en micrometer och grodan hoppade iväg

2009-10-25 @ 18:00:18
Postat av: rebecka

HAHHAH marvin .. du e sjuk! XD

2009-10-25 @ 23:08:35
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0