tack å hej.

Åh herregud vad trött jag är!
Har vart helt slut i både huve&kropp hela dagen alltså, helt sjuk! ;o
VILL INTE , ORKAR INTE , KAN INTE TRÄNA IMORGON KLOCKAN 10.00 , HAHA fyfan!
Men sånt är livet.
Just nu är jag så trött att jag inte ens är flummig att jag knappt garvar åt
nånting och de är illa. De är riktigt illa!
Så ledsen för er som umgicks med mig idag att jag var så jävla trött&tråkig
men alla har sina dagar och idag var min.
Har vart på gården typ hela kvällen med .. Krille,Chrille,Alex,Robin,Pontus,Micha&Emma ..
aa hoppas jag inte glömde någon. Jag drog med killarna en sväng till eklid
men sen drog vi tillbaka till Gården.
Sen kom Andreas,Sebbe,Jeppe,Ludde och någon random brud , hahah :p


Aja nu måste jag slagga.
Syns imorgon efter träningen -.-
Hare king!

Igår :


I badet idag:


Alex,Chrille&Robin:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0