tjohoppsan.

OJ herrejävlar vad trött jag blev.
Sitter här med ett skönt gosigt täcke , varm oboy och mackor.
Livet kan fan inte bli bättre efter att ha vart ute en kväll.

Allt är perfa förutom att jag typ somnar framför datorn HELA tiden,
mina ögonlock är såååå tunga just nu! ;o

Aja igår slagga jag&julia hos becka.
Innan på kvällen hade jag&jessi lite kul & blev helt crazy.
Sen kom krille,pontus,robin,agge,nattis,alex och becka.
Och alla tyckte fan att jag&jessi var jobbiga , ouups (a)

Aja sen gick vi upp i skogen på rodret och tände en brasa & baar mös.
Sen kom julia och jag becka & julia tagga hem till becka och satt senare
på "50 first dates" eller nått , har sett den fött och den är grymt bra! puss på den.

Ingen av oss såg dock så mycket utav den innan vi slockna menmen. :)

Vi alla vaknade vid 9 ungefär och var påväg att dra ut och träffa jessi , HAHA.
Men bestämde oss istället för att kolla klart på filmen och käka lite.
Efter de var klockan ungefär 11 då vi drog ut i skogen med pyjamas . hahah vi är sjuka!
Sen spelade vi in våra egna "musikvideos" xd

Idag (kvällen):

Lagade faktiskt middag fbelv fläskkotlett och klyftpotatis , kände mig riktigt stolt med de :D haha.
Sen fixade jag mig lite tagga ner till centrum med Agge och köpte godis.
Sen tagga jag med agnes upp till rodret där jag bara satt och snacka med agge.
Sen kom jessi, efter de emma&alex sen krille , sen pontus,agge,robin aa sen kom
Jozef , adrian och någon snubbe som var där ett litet tag.

Så vi har väll bara chillat galet där , men nu MÅSTE jag slagga håller på att dö av trötthet.

Imorgon:

Träning.
Ut och ha SKOOOOOOJ och göra byn osäker med brudsen och kanske grabbsen ;) haha!
Sova hos becksan , dra ut vid 5 , hahah :p


HAHAHHA här är den häääärliga bilden på dig Agge (agaton)
varsågod! :D

(FITTA! oj ursäkta de "ovårdade" språket men fick damp när jag såg att
när jag hade haft tråkigt hade jag klippt den så man bara såg dina ögon , BUHU! :/ )


Aja där är iallafall dina ögon agaton , HAHAH!
så ni kan ju föreställa er hur bilden såg ut innan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0