träning.

Var egentligen meningen agtt jag skulle dra direkt till träningen efter skolan men vi slutade tidigare och jag orkade ju liksom inte sitta i skolan och vänta 1 timme och en halv timme själv liksom? nono , de funkade inte så drog hem , bytte om , käkade lite och nu sitter jag här.
Ska alldeles starx dra ner till station och ta tåget som går 16.03 till tumba.
Möta agge på tåget också.
Så jag skriver när jag kommer hem då blir de väll också antagligen "JULIAS NEW BBF" och min sminkning.
Hoppas vi på ..

Aja ha de gött , CIAO!

gammal bild sen sommras bara för att jag längtar tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥

Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg!



Dags att ragga röster !?;D♥

2009-10-01 @ 18:05:17
URL: http://mstappe.blogg.se/
Postat av: murvan

träna ?

2009-10-04 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0