åååh!

JAG FÅR DAMP PÅ DENNA DATA!
hade nyss skrivit värsta perfa inlägget och så laggar datajäven
och allt försinner , FI**A!
jag som var på så bra humör :(

Aja går igenom de jag skrev snabbt:

Skolan va chill idag.
satt i skolan typ en timme till med
micha,julia&krille.
Tog bussen hem med juliis.

Och när jag kom hem hade jag fått
hem massa produkter jag beställt ,LOVELY!
slänger in bilder på de jag fick sen någon gång (a)

ikväll blir de , dumdumdum... PREMIÄR KVÄLL på våran film
vi har fått hem nu :D eller jag såg den ikväll men
några vänner ska väll se den idag , i think.

OUUUPS , glömde att jag har fan glömt berätta för er ! ;o
men läs nästa inlägg så berättar jag om "våran film" ;)


Älskling .. <3
Visst är han snygg brudar, ha?ha? :p & killar för den delen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0