adios bloggen!

HEJDÅ BLOGGEN&ALLA URGULLIGA BLOGGLÄSARE!
imorgon kommer jag inte vara hemma någonting ,
KANSKE KANSKE KANSKE hinner skriva ngt imorgonbitti , vi får se
sen är de skola , stan med brudarna deräkt efter , & sen "fest" hos micha.
Sova hos micha hela helgen , kanske skriver ngt hos henne.

Aja annars blir de massa videoinlägg&bilder när jag är tbx på banan igen.
Dont miss me sooooooo much , haha :p

Förlåt för dålig uppdatering denna vecka men har haft fullt upp.
När jag ändå skriver nu kanske ni vill veta lite om vad jag hade för mig igår kväll.

Jag&krille gick ner till banslätt och mötte jessi&emma.
Jag&krille gick hem till mig och kolla på idol&hade de mys.
Och ja så såg den kvällen ut , haha :p


HARE KING!

Kommentarer
Postat av: agnes

du glömde skriva en sak som du gjorde också innan den kvällen :)



vart påkommen av pappi när ni låg och strulade i sängen :) det glömde du skriva. Visst är det bra att ha en syster ibland som kommer ihåg allting? :D

2009-09-10 @ 23:08:48
URL: http://amandaochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0