badet väntar.

Nej nu pallar jag verkligen inte mera.
Har suttit framför datorn sen jag vaknade alltså 5 timmar nu.
och de där med ..
"Pluggandet går faktiskt ovanligt bra idag" HAHAH de var ju
ren jävla bullshit! Vad tror jag själv? att de ska gå bra för mig att
plugga? ha-ha , nono de är innte likt mig :p
Men ska fortsätta försöka kämpa vidare med pluggandet
senare ,
för nu ska jag hoppa i badet , sätta på skön musik,
tända levande ljus och sätta på mig en ansiktsmask och bara
leva livet , rycka upp mig och koppla av en stund.

hur mysigt låter ändå inte de? vava?

Bloggar vidare senare och då bjuder jag väll på lite bilder också.
Dont miss me to much babes , haha ;)


Oh shit , kolla vilken gammal bild jag hittade? ;o :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0