besök.

Jahapp nu fick man inte sitta med sin sköna stora pappa-t-shirt längre då.
Fick reda på att pappas kusin&hennes familj tror jag de var ska komma hit
med pizza och så ska dom typ hämta färg eller vad de var.
Så då blir de pizza för andra gången för mig då , haha HÄRLIGT! :p
Men annars blir de bara fortsatt chilldag idag.

Ni borde tycka om när jag är sjuk på ett sätt.
För då uppdaterar jag ju ändå ganska bra , eller hur?
Tycker ni de är bra att jag är sjuk då? ;D haha.

Aja , nu ska jag kila och vara lite social med folk fast jag egentligen inte
vill , HAHAH!
see you soon.

HARE KING!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Det är min syrra, Men har lärt mig hur man gör nu så kan göra en till dig om du vill?<333

tack föresten hihi;)

2009-09-16 @ 21:19:50
URL: http://tyypmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0