bildbomb på lördag!

yeeeah everybody , bildbomb på löööööööördag , woho! :D
eller ska ia försöka hinna ladda in alla på datorn , redigerna några och sedan ladda in de
på bloggen det ska jag försöka hinner med på lördag.

För imogon blir det först:
STAN MED BRUDARNAAAA , fika och sådär.
sen möta upp mamma&agge och shoppas loss , SÅ SKÖNT DE SKA BLI ! me <3 shopping. vafan!

Sen på lördag ska jag försöka få in några timmar
vid datorn på dagen eller något och så ska jag bjuda på en bildbomb
från: när vi bada i emmas jacuzzi för en vecka sen,sen jag var ute med båten , massa outfits , när jag fixat naglarna , nya inköp och lite sånt där smått&gott , hur kul låter ändå inte det? ;)
aja nu måste jag fortsätta plugga vidare. HARE KING!


ful bild på mig för två år sen.
glömmer ALDRIG den kvällen med er brudar.
eller hur? KICKI SKOG , hahaha fyfan.
oförglömligt minne vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0