godnatt.

Snabb uppdatering.

Igår:

Var ute med Chrille J , Älskling , Jessi , Julia , Becka , Micha , Robin&
någon brud , vet faktiskt inte vad hon hete (a) heh , haha!

Aja vi va ute ett tag drog till eklid och satt där ett tag där va massa
folk eller aa några , tex : Jimmy , Enja , och ja massa kommer inte
riktigt ihåg allihopa , men där va de tråk så vi tagga hem till mig.
Stanna till utanför Paulander där de va ferre, snacka lite med agge & sådär.

Sen hem till mig där satt vi bara&chilla sen tagga alla åt olika håll.
Jag,becka&micha drog till becksan och kolla på film , sen decka alla (a)

Idag :

Jag&micha tagga hem från becksan för att hon hade träning.
Skulle träffa krille men blev inget , han hade match sen palla
micha typ inte med någon kille eller vafan hon nu snacka om .. :(

Jag skulle dra till centrum och möta micha&emma och köpa
chips,godis&läsk och sen hem till mig& mysa och checka en film,
Påvägen till centrum mötte jag viktor&adam , så gick med dom ner.

Sen hann vi inte se hela filmen men mys var de en söndag.

Nu ska jag upp & fixa inför imorrn , vi hörs.
PYSSPYSS!


bild från båtsemester 09.
Kan bjussa på fler sen någon gång då jag har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0