have u miss me?

haha , I'm back on track agian , nice huh? ;)

haha aja iallafall , igår så , var jag och shoppade en sväng
inne i stan med agge då det blev lite problemas med att lämna
tillbaka agges byxor dom börja jiddra med oss och tjaffsa om
att tyget inte var perfa för att det fanns en liten dammtuss på typ? ^.-
Så jag och agge blev så JÄVLA tjuriga , JÄVLA BITTERFITTOR! fyfan.

Så att nu fick jag ett par rastamjukisar på köpet , hehe (a) :)
Sen bytte jag lite saker mot ett par jeans som inte passa
som jag la in en bild på för ett tag sen.

De fuckar sig typ när man ska ladda in bilder , så ni får
vänta på nya bilder ett LITET tag men det kommer.
Märkte nu att kameran tydligen var död , heh , HAHA!
typiskt mig , men ska slänga den på ladning
sen ladda in så får ni bilder.

Idag drog jag hem till jessi en stund efter plugget
och sen ska jag bara va hemma och ha de chill , BLOGGA såklart!
I know u love it ;) haha.
pallar inte gå ut , trött plus att de är så
OOOOOOOOOOOOOTROLIGT kallt , hade dunjacka men frös ändå
idag vafan! helt sjuk!

Aja , ville bara uppdatera er lite om senaste nytt ;)

Kommer snart tillbax , CIAO!

bruttan jag var hemma hos.
13 år med dig , you are my little BBF , hahah!
i love u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0