hola amigos!

SORRYSORRYSORRY för att de inte blivit ngn uppdatering :(
Men nu slänger jag in ett snabbt så ni vet hur läget har vart under helgen.

Fredag:

Jacuzzi hos emma , SUPERNICE!

Lördag:

Ut med båten.

sova.

plocka svamp , hahah!

Ligga i sängen på båten kolla på tv & käka godis.

Söndag:

Sova.

Äta.

Åka hem.

Fixa mig.

Träffa emma,becka&micha.

Dra till donken och käka.

Åka hem , va i centrum ett tag pappa kommer och hämtar mig.

NU:

duscha , soooova otroligt trött fast jag typ sovit hela helgen :p


Sådär nu vet ni iaf lite hur helgen sett ut.
Imorgon tror jag att jag drar in till stan en sväng , shoppar lite&fikar kanske
om någon har lust att hänga med.
Men får väll blogga mer imorrn och slänga in bilderna sen helgen
för de hinner jag inte med nu .. tyvärr .. :/

HARE KING!
så syns vi.

bild sen innan jag klippte bort allt hår :(

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack för din/a fråga/or nu finns svaren ute på min blogg, direktlänk : http://skaantz.blogg.se/2009/september/fragestund-1.html#comment

2009-09-21 @ 17:24:12
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0