hola amigos!

Chacha! haha.

Idag var de skola jag var trött som fan , som vanligt ...
Jag drog hem direkt.
Micha&juliis är sjuka , fett tråkigt då .. fast jag&becksan hade ändå ganska skoj , HAHA!
kommer videos från idag senare , då vi är SÅ oseriösa :p

När jag kom hem käka jag lite sen sjusa pappa mig till willys
då jag sprang in och köpte första&bästa&billigaste hårfärg som kommer
va ren jävla skit! men man kan ju hoppas på det bästa.

NU ska jag färga håret , fixa mig liite sen dra ut med micha en liten
stund eftersom jag inte träffat henne på två dar.
Skulle kanske träffa krille men jag var ju med hnm igår .. men aa vi får se :)

Dagens facelook :


dagens dresscode :


enkel frisyr (bakifrån) :



GOODBYE SOLBLEKNA HÅR! :)


HARE KING , syns senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0