iförrigår&igår.

Iförrigår:

krille var hemma hos mig , vi gjorde inte så mkt , kolla på film , mys!

Igår:

Slutade tolv , jag&julia ville inte dra hem , så vi tänkte .. "äsch , vi drar till huddinge då"
Så stod vi på periongen och så slutade de med att vi hamnade i Tumba , HAHAH!
Efter som en viss "Maria" puttade in oss i tåget , haha men aja , whatever. :p
När vi kom till tumba så bah ; "jahapp , nu då?"
Och då bad maria oss åka med henne till Säcklinge så då gjorde vi de.
Sen kom vi dit och då frågade maria oss " vad fan ska ni göra i Säcklinge?"
HAHAHAH och vi stod där som två jävla frågetecken och fattade ingenting.
Men sen åkte vi tillbaka till Tumba Centrum och satt på donken och
tog en glass och snacka massa secrets i typ en timme om inte mer , haha mys.

Sen drog vi hem.

Kom hem , käkade.

Fixa mig.

Upp till brantan och träffa , jessi,emma&becksan vi satt och kolla på
michas träning ett tag , sen träffa vi på massa annat folk som 
tillexempel : Johan , ellen .. osv.
Så vi snackade med dom lite.

Sen kom krille och vi drog till sandgropen.

Sen tillbaks till brantan , emma&becka drog hem ( jessi hade redan dragit)

Så då var de bara jag&krille , vi typ .. kolla på 96:ornas match ,
och tullinge förlooooooora , buuuu! haha.

Sen drog vi vidare till dammen och jag höll fan på att frysa ihjäl
hacka tänder som en jävla idiot!
Men krille värmde ju iaf lite (a) haha.

Sen drog han hem till sig & jag hem till mig.

När jag kom hem satt jag på mig jätte varma&gosiga kläder
satt och snacka med hela familjen ett tag , ganska ovanligt men
ändå mysigt var de.
Sen satt jag och kolla på en film med varm chooklad , SO DAMN GOOD!

Sen var de natti!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0