ingen blogglust-dag.

Ja .. ursäkta för dålig uppdatering.
Men har inte haft någon lust alls att blogga idag faktiskt
vettefan varför , ;o
Men nu fick jag de så bloggar väll lite nu.
Idag har vart en chill dag.
Skola&data hela dan.
 Sen har jag faktiskt vart duktigt och vart ute och gått med
dogilitooo i typ en timma , hur duktigt är inte de liksom? ;)

Aja , ikväll så .. ska jag&micha kankse sola , eller så skulle krille
kanske komma hit om han hann , eller ja jag vettefan , vi får se
vad som händer , bara va hemma & fortsätta att chilla kanske?

Känner att jag kanske håller på att bli sjuk ;o
eller har lite ont i både huve&hals , men ja .. skulle
bara va ganska skönt att slippa skolan lite , hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0