ingen spanien för mig!

Jahapp .. kanske kommer derekt för er nu.
Men de var så att jag&micha kanske skulle åka till spanien tillsammans
men inte själva dåra .. utan med Michas morsa&brosa.
Men ja sen sket sig allt , och de var synd för de skulle vart sååååå nice!
Det var nära att jag skulle få men sen hade de snackat ihop sig
och de led till ett nej .. tyvärr .. :/
De säger bara : " Du är för ung , men du har hela livet framför dig"
Visst finns de en sanning i de , men hade förväntat mig för mkt tror jag.
Aja ... Får bli någon annan gång , men får väll försöka ha så kul i
iskalla sverige istället dåra! -.-'

No spanien for me..



Kommentarer
Postat av: micha

ÅÅÅÅÅÅH :(

2009-09-17 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0