kommentera mer!

Holahola amigos!

Idag var de skola, sen vänta jag,ellen,becka,micha,emma,jessi&krille på att jalle skulle komma och ge emma nått , haha & ja jag vettefan ..
Sen typ satt vi bara ner .. sen drog alla hem till sig och sen mötes alla i centrum och gick till pizzerian&käka.
Sen hem till jessi tills Chrille J , robin , alex & victor ringde och sa att vi skulle komma till rodret och då hänka juliis med också :) Tillslut var de jag,becka,ellen,krille,chrille,alex,jessi,julia,emma,vanessa,micha,sami,adam,jesper, och ja kommer fan inte ihåg :p

Sen drog vi hem och nu ska becksan slagga här :)
vi hörs någon gång får se när de blir kommer ha ganska fullt upp i helgen troor jag så vi får se nästa gång vi hörs, PÖSS!

gaaaaaammal bild på mig&michooo


jag&krille , love u <3


Kommentarer
Postat av: juliis

ni är så söta :)<3

2009-09-05 @ 11:13:45
Postat av: rebecka

hihi , tack :)<3

2009-09-05 @ 13:13:30
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0