korthårig!

Ja .. nu har jag klippt mig dåra .. ! ;o
De blev .. kort , haha lägger in bilder på resultatet senare , nyfikna nu? ;)
Jag har suttit&haft tråkigt så medans har jag gjort några videoinlägg igen
så får se om de kommer upp några videoinlägg eller inte idag , vi får se.

Nu ska jag snart åka med micha till tumba och shoppa lite grejs
tills imorrn då hon FYLLER ÅR , längtar tills imorrn , ska bli bäääst!
Aja sen ska jag städa&plugga och bestämma vad jag ska ha för kläder
inne i stan imorrn .. en fråga kan man ha ungeeefär de här:


Fast inte dom skorna eller den väskan och sen någon jacka eller något
liknande till , de är inte säkert men de är ett förslag
, vad tycker ni? :)

Aja nu ska jag börja dammsuga medans jag väntar på att sega micha
ska svara på mitt sms.

Ciao!

Bjuder på en bild på mig&krille och en på mej :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0