liten förändrig.

ja .. nu har jag då nääästan svart hår , HAHA blev lite för mörk menmen
lika bra att vänja sig.
sorry för de inte har blivit så mkt uppdatering men har inte vart hemma
så mycket , och kommer heller inte vara , tyvärr.

Men iaf.

Dagens planer:

Laga tacos med agge , FF!

Käka.

Ut och träffa lite folk.

Slagga hos becksan , med julia&micha tror jag de blir , FF där med ;).


___________________________________________________________________________________________

jaa .. hoppas de blir en lyckad kväll iaf :)

vad är era planer för kvällen då?


Slänger in en dålig bild på mitt hår nu.
sorry för att man inte ser så bra , men jossan har ju min kamera.
så blir bättre bilder när jag får tillbaka den som jag hoppas
blir idaaaaaaaag! :)

HARE KING!
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0