sorry babys ..

Förlåt för att de bara blev två inlägg idag älsklingsläsare .. :/

Men aja ska berätta de som hänt de senaste dagarna lite snabbt nu.

tre små bilder från i måndags slänger jag in också :



HAHAHA åh herregud , den bjuder vi verkligen på!
se nu hur litet mitt huvud är?! shit alltså! ;o


Igår (tisdag) :

Skolan , datafri dag = (ingen bloggning :(. )
Hem , plugga sitta på rummet&ja .. vettefan vad
jag gjorde dunka skön musik.

Käka.

Åkte med mamma till hennes träning vid
tullinge gymnasium med micho&agge.
Vi går till handlarn och köper godis , OFC! hah.
Gå går runt i michas källare.
Upp till micha när hennes visning är över
och sjunger singstar , jag är gryyyyM!

Lejon kommer , jag vinner självklart över hnm ,stolt! hahah.
Vi drar ut till samme,wille,ludde,shaggi,simon aa tror de va dom.
Drar till TB.
Drar till någon park.
Jag&agge drar till centrum mamma hämtar oss.
Hem och slagga :)

jag är ballast i staaan!


HAHAH bjuder på den!
fick en jättestooor cola av lejon , mums!
TACK FÖR DEN! :D
mvh // bitterfittan , HAHHA!



Onsdag (idag) :

Skola från 8.15 - 15.30 .. -.-

Hem till jessi med krille.

Chilla.

Dra till banslätt för att emma&jessi skulle vara
tränare åt 4-åringar, haha fyfan va sött , aight?

Jag&krille får inte kolla :( så vi drar till ett dagis med en
kompis gunga och ligger och snackat om allt möjligt.
eller JAG gjorde gick inte att få tyst på mig fan.
haha ja där va vi en timma.
Sen drog vi tillbaka till banslätt.
Deras träning var slut.

Micha ringer och säger att mina föreldrar var oroliga
för min mobil va off. Så var tvungen att tralla hem och
käkade , och nu sitter jag här.

Ska upp och fixa för imorrn nu, nu vet ni iaf lite om
hur mina dagar har sett ut.

Och inget har hänt med håret än , typiskt mig .. -.-

Aja , HARE KING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0