svar!

NU BLIR DE SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN , YEEEAH! :D


Postat av:
hur gammal var du när du fick din första mens ?
vilken bh storlek har du ?
vad är din favvofärg??

Din blogg är jättebra ! <33

Jag svarar:
1. Hm .. oj de var vintern 2007 tror jag, två år sen iaf. :)
2. Haha , de är olika , den jag andvänder mest just nu
    är de faktiskt 70 c i , men annars är de b.
3. Hm .. svår fråga, vet faktiskt inte , gillar nog alla! :)

Tack så mkt!

Postat av: sandra
vad gillar du med ditt liv? :)
hur länge har du bloggat? <3

Jag svarar:
1. Oj , just nu tror jag faktiskt jag gillar allting om jag ska vara helt ärlig! :'D
2. Ett år och några veckor <3

Postat av: juliis
hahah hehhe hohoho hiiiihihi

Jag svarar:
Haha ja okej.
höhöhehehihi. :p
Postat av:
Hur känner du max du gjorde ett blogg inlägg om för länge sedan? Och hur skulle du förklara honom som person? Vad skulle du göra ifall du träffade honom osv?

Din blogg é grym!

Jag svarar:
1. Jadu .. haha. De börja med i ungefär början av sommarn att han skrev till mig på
    pa och fråga om mitt nummer. Sen har vi smsat , sen börja vi snacka på msn
    och sen har vi träffats någon gång bara snabbt liksom.

2. Han som person är väldigt .. snäll , haha.
    Han lyssnar alltid, rolig , och ja han är bara en sån där vän som
    man alltid kan känna att han finns vid ens sida.

3. Haha jag skulle väll .. hälsa och bli glad :p
    har ju redan träffat honom en gång ;)

Tack så mycket! :D


Postat av: maddi
vad tycker du om min blogg ? (a) <33

Jag svarar:
Din blogg är jätte bra , skulle inte skada med liiite mer
bilder bara ;)<3
Postat av:
Har du och din pojkvän haft sex? hur länge har ni varit tilsammans?

Jag svarar:
1. Haha nej de har vi inte.
2. Imorgon den 18 september har vi vart tillsammans i exakt två veckor bara , haha ;)

Postat av: Hanna
Vem är din bästis ?
Hur gammal är Krile ?
;)

Jag svarar:
1. Oj , jag har nog inte EN bästavän utan jag har flera.
    Och dom är ; Rebecka,Jessica,Michaela,Emma&Julia.
2. Han är 15 , 94;a :)

Postat av: beckapecka
vem är bäst?
rebecka 1
eller
rebecka 2

Jag svarar:
Haha , ehm .. rebecka .. 2? 8D
Postat av: micha
visst är jag bäst? ;D

and becka , i know you want me <3

Jag svarar:
HAHAH!
ja klart du är .. efter mig :)<3
Postat av: maddi
Om du fick önska dig vad du ville, vad skulle det då vara ? :) <3

Jag svarar:
Oh shit vilken svår fråga ;o
Men de skulle nog va att jag skulle kunna trolla,
då kan man ju trolla fram exakt ALLT man önskar sig
skulle va ganska härligt! :'D<3
Postat av: Vanessa
varför gör du aldrig några vidio inlägg :O <3

Jag svarar:
Jodå jag har gjort en del videoinlägg men youtube har krånglat
så har inte funkat att ladda upp på bloggen tyvärr .. :/<3
Postat av: anfsi
Vem är din förebild?
Vilken parfym(er) använder du? :)
<3

Jag svarar:
1. Hm.. ganska svår fråga, men tror nog de är Vanessa Hudgens.
2. Jag har faktiskt lite brist på parfymer just nu , men de är Paris Hilton och DKNY (äppelparfymen)
<3

Kommentarer
Postat av: eryu

Oj, de va en svår fråga, Oj vilken fråga, Oj just nu har ja 70c Oj Oj Oj Oj

2009-09-19 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0