ta mig härifrån!

HAHAH , om ni inte visste de så är ju min morsa&farsa i Grekland just nu , utan mig .. aa tyvärr :(
Men iallafall och sjääälvklart ska mormor från Gävle komma hit och ta hand om oss då -.-
Och jag trodde de skulle bli chill , och att hon skulle låta oss få göra lite som vi själva ville
som det brukar va när hon är här , men NEJNEJ, allt är kaos och vill bara ha tbx mamma&pappa fan!
HAHAHAH , fast ändå är hon så otroooooligt skön! HAHAH , garvar non stop åt henne 24/7 fan!

som idag när vi åt pankakor (såklart) satt vi och snacka..

hon : " ja gud , jag önskade jag var en elev"
jag : " Du har väll vart elev?"
hon : " Ja .. men jag har ju glömt allt fattar du väll?"
jag : " HAHHAH , ja , men vafan .. 1+1 är vadå? 8D"
hon : " hm .. 57 *de berömda kärringgarvet*


HAHAH , och ja .. hon är bara helt sjuk! XD

Men hon säger bara hela tiden :

"Kom nu becka så ska vi vika lakan!"
"Kom nu becka så ska vi plugga!"
"Kom hem efter skolan!"
"Inte ska ni vara ute sent på vardagsdagrna heller!"


och ja .. osv .. HAHAH , ganska kul , men SJUKT jobbigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0