tierd

Oh shit vad jag är trött.
Både i huvet öronen & resten av hela kroppen , haha! :p
Huvet&öronen för att jag suttit och dunkat musik på högsta volym
i några timmar och resten av kroppen för att bara :)

Dagen idag såg ut såhär:

Skola , börja sent, sluta tidigt , CHILL!

Tumba med jessi,julia&becksan , köpa saker till michas födelsedag.
BÄSTA SAKERNA FAN , höhö! :p

Hem käkaaaa som en häst & chilla med nice musik vid datan!

Och sorry krille älskling , men tror inte jag hinner göra nått ikväll om vi skulle de :(
Måste plugga,duscha och lite sådär& så är jag ju så otroligt trött
så sorry om du nu ser de här..



dagens låt.
Lifehouse - Storm

Har fan blivit beroende av Lifehouse , så sjukt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0