today!

Dagen idag har vart ... håååård.
Haha nej ska inte klaga , får ju träffa mina vänner :)
Men vi börja 8.15 & sluta 15.30 så ni fattar ju vad jag menar med hård dag liksom? ;o

Aja , efter plugget så blev de att stanna en liiiten stund i skolan som vanligt.
Sen drog man hemåt , Kom hem då morsan är lack som fan för ngn
idiot i Alby hade baxat deras data från jobbet
medans dom var där , bara
att dom käka i deras allrum liksom , HAHA ofta man inte hör ngt då? ;s
Aja sen hade mamma gått ut i korridoren & då hade tydligen en av snubbarna
stått där , sett ut som ett frågetecken med en dataskärm under jackan.

Han : he..he..heh .. ;o
Mamma : vafan håller du på med? är du helt sjuk i huvet eller?!?!?!
Han : ... .... ... *tystnad*
Mamma : LÄGG TILLBAKA DEN GENAST!
Han : *lägger tillbaka den , SPRINGER därifrån*


HAHAHAH , fan va fail , fett synd XD


Ikväll :

städa för att få ihop lite money. (om jag hinner , HOPPAS!)

Ut och träffa krille , typ gå ner till Banslätt och träffa jessi&emma vid sju.

Hem till någon och kolla på idol , (mitt förslag jag kom på nu , får höra med dom sen)


Vi får se om planerna blir så också , vet man aldrig , vi kanske hörs senare iaf! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0