"våran film"har kommit!

HAHHAHAH så jävla kul de är , blev fan överlycklig när jag såg det igår :D:D:D

Jo .. de är såhär..
ni som läste min blogg för lite mer än ett år sen tror jag de var ungefär
då jag skrev om att de var några som skulle spela in en film i mitt hus?
kommer ni ihåg de?

Aja , de var iallafall så att de var några som spelade in en film i vårat hus.
OCH NU HAR VI FÅTT DEN PÅ DVD , YEEEEY! :''''D
Egentligen skulle den gå på tv men blev inget av de tyvärr .. :/

Men den kommer gå på filmhuset de 5 oktober tror jag de var.

Den var faktiskt rättså okej såg den igår med familjen.
Men kort tyvärr ..
Och de kändes jävligt konstigt när man satt i sitt eget hus och
filmen var inspelad dä liksom , kändes skumt :p
Och de coola var ju att huvudrollen hade sitt rum i mitt rum , UUUE UUE! ;)

haha aja nu vet ni iaf :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad heter filmen ?

2009-09-26 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0