back on track!

Har inte vart hemma på ett tag nu, och när jag väl vart hemma
har jag inte vart hemma så länge och alltså inte hunnit blogga osv ..

Men kan berätta lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna iallafall
eftersom jag snart ska ut igen, hehe :)



Söndags :

Var på banslätt med Julia,Micha,Clarre,Viktor,Alle,Simon,Jeppe. Tror det var dom.
Sen tagga jag o julia hem till micha och käka sen drog vi vidare till jalle
där det var en jäääävla massa folk. Där var vi ett tag och umgick .. var helt ok.

Sen drog jag jeppe,julia & micha hem till viktor och där sov vi alla.
Vi log typ bara och kolla på en film. Sen slockna julia&micha ganska
snabbt. Så var tvungen att vara vaken med jeppe och viktor, fyfan. HAHA!

Måndags :

Kom hem från viktor, tog de lugnt hemma.
Gården och senare jalle sen hem och sov, chill dag! (y)

Tisdags :

Drog till södertäje med några stycken.
Myyysigt mysigt, micha pierca tungan, SKITBALLT! avensjuk :(
och sen käka vi där och shoppa lite osv .. sen drog vi till banslätt
en liten stund. Sen tagga jag hem till olli och träffade hennes
STÖRTSKÖNA farsa och hela familj, NIIICE!
Och sov sen där också.

Onsdag :

Idag drog Jag,Micha,Emma,Julia,Martina och Becka till stan.
För att världens bästa emma fyllde år så vi skulle då fira henne.
Där fick vi och köpte massa presenter till henne.
Träffade också Jesper&Felipe , jättekul att träffa jesper igen
inte träffat han sen två år sen när vi fira midsommar tillsammans, de vra riktigt kul :)
Sen tagga vi alla hem och sen blev de lita knas på gården , men senare drog vi till rodret
och sen hem. Lyckad dag&kväll!¨

SEE YOU LATER ALIGATOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0