dålig uppdatering

Jajajaja, jag vet jag vet..
Lika bra att ni vänjer er lite smått sådär ;)

Helgen har vart lugn och trevligt i vilket fall.

Fredag:

Bio med Jessica,Emma,Becka och Micha.
Remeber me , sån grym film, kan erkänna att jag faktiskt grät i
slutet, brukar aldrig gråta till filmer, men slutet var så sjukt sorgligt.

Efter det började emma snacka med världens skönaste blattar och det
gjorde fan helt ärligt min kväll, böjde mig på mitten av garv, haha!

Sen drog vi till söder och mötte upp Jesper&Felipe och så följde de med
till tullinge så drog vi med dom till gården och ojojoj så mycket blikar och snack
det blev, gud vad jag hatar det, tullingefolket är nog de sämsta folket som tycker
om att lära känna nytt folk, bajs på det. Wellwell så drog lite folk hem till jessi och
gjorde ingenting, sen sov julia,micha&beckis hos moi, myyys!

Lördag:

Vi vaknade och kollade på Motorsågsmassaken och Romeo & Juliet, mycket bra filmer!
Sen drog dom och senare tagga jag ner till gården och där fick med kväll spenderas.
Sen hem till micha och slagga.

Söndag (idag) :

Faktiskt riktigt skön dag.
Började med att jag o micha vaknade och drog ut HELT nyvakna med
lodiskläder & rosa foppa toffler med kosser på, ohyes! (Y)
Och det är väl ändå sjääälvklart att det är JUST då man ska träffa
alla man inte vill träffa. Först träffade jag Anton & Johan , sen jimmy flisan sebbe william och
lejon en snabbis också, sen drog vi till micha och kolla på film och käka, sen till mig och käka
sen kom martina & olli, så drog vi ut och träffade jimmy,linus,nick,sandra,sherin,dt och becka och
grilllade maschmellows (stavning?) och sådär ..

TACK Å HEJ DE VAR MIN HELG!


haha, världens gammlaste dåligast mobilkamere bild när jag
hade färgat svart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer videoinlägget ? ;)

2010-04-20 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0