julie är bäst!

Alltså måste bara säga några ord.
Jag & Julie hade mycket mer kontakt förr, men tyvärr inte länge.
Och jag tycker det är så otroligt att hon kan ha en sån röst som hon har,
med tanke på att hon är ganska liten, lika gammal som mig och IRL
har hon ganska ljus röst. Så jag är fan förvånad över hennes röst.

Julie om du läser det här borde du vara riktigt jävla stolt över dig själv.
Du är en super söt tjej på både insida & utsida, och har en otrolig begåvning.
BE PROUD!

btw så är hennes vän Hannah också grym på sång!


Lady Gaga - Paparatzzi Hannah & Julie.



En ny som julie själv spelat in.
Underbart fin låt, lyssna på HELA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon sjunger falskt :/

2010-04-24 @ 23:01:24
Postat av: Maria

Nej, hon är så jävla duktig!

2010-04-26 @ 16:55:52
Postat av: imy

Shit hon sjunger jättefalsk ju :s

2010-04-28 @ 12:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0