live life!

Fyfan vad härligt underbar dag!
Vädret är helt sjuk, ska jag vara helt ärlig har det kännts EXAKT som sommar idag, helt sjukt nice.
Har legat och degar på brantan med massa folk i solen halv 2 till halv 6 idag! :o
Helt galet, vi har bara legat och stekt i solen, druckit en jävla massa läsk allt från cola till
hallonsoda & cider. Käka en massa godis och pizza osv osv .. :p
Sen tagga olli & jag hem till mig o käka sen kom martina sen drog vi till Tullingeberg och umgicks
lite med folk och jag&olli åkte lite moppe som jag är GRYM på ;D

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

model ? :o

2010-04-14 @ 15:11:05
Postat av: rebecka

HAHAHA, inte riktigt xD

2010-04-14 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0